Influencer-plattform solgt for “tosifret millionbeløp”
Custimy melder at de har kjøpt et influence marketing-selskap for et større millionbeløp.
Martech-raketten Custimy har kjøpt influencer-plattformen Make Influence for det som ifølge Finans.dk skal være et tosifret millionbeløp (danske kroner).
– Det er en game changer. Det er ingen andre som kan tilby samme mengde data. For at Make Influence nå skal bli en del av Custimy, det er unikt, og det betyr at kundene våre i fremtiden kan skape enda sterkere, målbare resultater i markedsføringsarbeidet, forklarer Rasmus Bruus Larsen, gründer av Make Influence og ny markedssjef i Custimy, i en pressemelding.
Custimy ble grunnlagt i 2020 av Martin Navne og Kristoffer Degn. Duoen har spesialisert seg på løsninger for små og mellomstore B2C-bedrifter, inkludert en stor dataplattform. Make Influence blir nå en del av den plattformen, slik at Custimys kunder i fremtiden kan velge tilgang til influencer-databasen som et produkt.