Avensia

Utvikler nettbutikker med Optimezly eller Commercetools

Salgspitch:

Vi definerer hva moderne handel er. Hver dag, hele dagen, jobber vi med å modernisere detaljhandelen og B2B-driften. Forming av omnichannel-strategier. Bygging av e-handelsløsninger for detaljhandel. Løsninger på problemer med databehandling.

Vi tror at headless og mikroservice teknologi er fremtiden. Slik at kundene kan skape de rette e-handelsopplevelsene for sine brukere.

Vekst er umulig uten god informasjonsstyring. En databehandlingsstrategi er avgjørende for enhver smart og ambisiøs virksomhet i dagens datamettede verden. Det er mange måter å tilnærme seg dette på som forhandler – og et stort antall utfordringer som må vurderes underveis.

For selskaper av nesten alle former og størrelser er dataadministrering en kompleks og utfordrende oppgave. Det omfatter både PIM (Product Information Management) og MDM (Master Data Management), men omfatter også datastyring og nyere konsepter som PXM (Product Experience Management).

Avensia
(Foto: Avensia)

Info

Founded:

1998

CEO:

Robin Gustafsson

Country of origin:

Sverige

Headquater:

Lund (Sverige)

Founders:

Robin Gustafsson mfl

Website:

www.avensia.com

Social Media:

Commercial on Martech