Ved hjelp fra norsk tech-selskap produserte SATS-kjeden en halv million personlige reklamefilmer
Sammen med det norske martech-selskapet Storm 121 har treningssenteret SATS produsert en halv million personlige reklamefilmer. For en treningskjede som SATS er det helt kritisk å få medlemmene igang igjen etter sommerferien. For å lokke medlemmene tilbake til treningsapparatene har SATS nå laget et videokonsept sammen med det norske videoselskapet Storm 121. I videoene som […]
Sammen med det norske martech-selskapet Storm 121 har treningssenteret SATS produsert en halv million personlige reklamefilmer.
For en treningskjede som SATS er det helt kritisk å få medlemmene igang igjen etter sommerferien. For å lokke medlemmene tilbake til treningsapparatene har SATS nå laget et videokonsept sammen med det norske videoselskapet Storm 121. I videoene som ble sendt ut til kjedens medlemmer, var navnet til hver enkelt medlem lagt inn i filmen.
– Vi vet at mange sliter med å prioritere trening i en stressende hverdag, men da må du huske den fantastiske følelsen du får etter en treningsøkt. Vi valgte å lage en video med en personlig hilsen til medlemmene våre hvor vi visualiserte det budskapet på en litt annen måte enn hvordan vi vanligvis kommuniserer – i svart / hvitt og stille filmstil, hver film blir personalisert til hvert medlem og med en hilsen for å vise at vi er en motiverende og inspirerende treningspartner, sier Marianne Orderud, direktør for markedsføring, kommunikasjon og digitalt salg, i en pressemelding.
For selskapet Storm 121 er den massive SATS-kampanjen bare nok en fjær i hatten. Fra tidligere av har selskapet laget liknende videoer for selskaper som for eksempel Nordic Choice Hotels, matvarekjeden Extra, Arbeiderpartiet og Sopra Steria.
Se et eksempel fra videokampanjen fra SATS: