Finn et selskap
Nyheter
Media
Leverandørguider
Teknologi for retail
Fintech for retail
Logistikk for retail
Byråer for retail
Tjenester
Nettbutikksjef til leie
Bestill innsikt
Investeringer
Om nettverket
Menu
Close
Nyheter
Media
Leverandørguider
Teknologi for retail
Fintech for retail
Logistikk for retail
Byråer for retail
Tjenester
Nettbutikksjef til leie
Bestill innsikt
Investeringer
Om nettverket
Trafikk & Markedsføring
Affiliate markedsføring
Epost-markedsføring
Prissammenlikning
Programmatic & Display
Søkeordsannonsering
Banner-produksjon
Ad analytics
ALT OM ADTECH
Sosiale medier & UGC
Influencer marketing
SoMe-annonsering
ALT OM SOSIALE MEDIER
Ehandel
Ehandelsplattformer (B2B)
Ehandelsplattformer (lavbudsjett)
Ehandelsplattformer (store)
Forretningssystemer & ERP
PIM
Personalisering
Internsøk
Produkomtaler
Prisoptimalisering
ALT OM EHANDEL
Salestech for B2B
Signering og kontrakter
Prospektering
Leadgenerering
CRM
Kundedata & Lojalitet
GDPR
Kunde-analyser
CDP
Kundeklubb
eLogistikk
eBetaling
Kundeservice
Merkevareledelse
Ehandelsplattformer (billetter)
Post Type:
Breaking news
Breaking news
Norsk martech-gigant sluker dansk plattform for epostmarkedsføring
Breaking news
Etablerer martech-miljø i Oslo sentrum
Breaking news
Norsk chatbot-selskap prises til milliardbeløp
Breaking news
Norske tech-selskaper slår seg sammen for å bli verdensledende
Breaking news
Eivind Roald åpner lommeboken for andre gang på én måned – kjøper svensk adtech-selskap
Breaking news
Har Puma, Yamaha og Toys “R ”Us på kundelisten – selskapet fyller opp kassen med 105 millioner kroner
Breaking news
Adtech-selskap får tre nye og erfarne investorer for å håndtere veksten
Breaking news
Lanserer selvbetjeningsløsning for streamede og responsive displayannonser
Breaking news
Kjøpte adtech-selskap for 3,2 milliarder kroner – selger selskapet med giganttap
Breaking news
Simplifai har gjort suksess med AI og chatboter – selger selskapet
Breaking news
Lanserer ny mediebank – ved hjelp av AI og lokalkunnskap skal de ta det nordiske DAM-markedet
Breaking news
50 000 innholdsskapere bruker det norske CMS’et – nå får gründerne mer økonomisk hjelp fra Silicon Valley
Breaking news
Henrik Fabrin henter 43 millioner kroner til sitt chatbot-selskap
Breaking news
Etter tre år med utvikling er Troels Jensen og hans 600 kolleger klare med sin nye annonseplattform
Breaking news
Nordisk martech-selskap selges – verdsettes til 5,5 milliarder kroner
Breaking news
Norske Facebook-eksperter bytter navn til 24SevenSocial
Breaking news
Ved hjelp fra norsk tech-selskap produserte SATS-kjeden en halv million personlige reklamefilmer
Breaking news
Skal skreddersy reklame til 1,4 millioner nordmenn
Breaking news
Vokser 21 prosent i året – gründeren mener det særlig er én ting som forklarer veksten
Breaking news
Har signert flere store kunder – belønnes med kraftig verdiøkning
Load more