Lars Grønnegaard (f.v), Ole Dallerup og Steffen Hedebrandt jobber stadig for å forbedre sin løsning for å måle kundereisen mest mulig nøyaktig. (Foto: Pressefoto fra Dreamdata)
Pressemelding

Kartlegger kundereisene med suksess – fyller på med millionbeløp i kassen

Det danske selskapet Dreamdata.io har gjort suksess med sin løsning for å måle kundereisen i B2B-selskaper. Måling av markedsaktiviteter er noe som har opptatt markedsførere i lang tid, både på forbrukermarkedet og bedriftsmarkedet. Dreamdata.io har utviklet en løsning som skal gjøre det enklere å identifisere kundenes atferd frem til kjøp. Attribusjonsverktøyet er laget for bedriftsmarkedet. […]

Det danske selskapet Dreamdata.io har gjort suksess med sin løsning for å måle kundereisen i B2B-selskaper.

Måling av markedsaktiviteter er noe som har opptatt markedsførere i lang tid, både på forbrukermarkedet og bedriftsmarkedet.

Dreamdata.io har utviklet en løsning som skal gjøre det enklere å identifisere kundenes atferd frem til kjøp. Attribusjonsverktøyet er laget for bedriftsmarkedet.

– Vi følger folk fra de første informasjonssøkende besøk til de melder seg på nyhetsbrev, og det til slutt blir kjøp av et produkt, selv hvis det er mange måneder mellom handlingene. Når en virksomhet kjøper noe, skal det som regel forbi en masse beslutningstakere og godkjennelser, som de eksisterende verktøyene fra eksempelvis Facebook og Google Analytics ikke kan sammenkoble, sier Steffen Hedebrandt, kommersiell direktør hos Dreamdata.io til avisen Berlingske.

De tre gründerne av selskapet er i tillegg til Steffen Hedebrandt, duoen Lars Grønnegaard og Ole Dallerup.

Commercial on Martech