Martin Garfalk fra Readpeak (Illustrasjon: Skjermdump / Pressefoto)
Nyhet

Finsk adtech-selskap satser i Norge – får med seg profilen Martin Garfalk

Native advertising har blitt en viktig del av reklamelandskapet. Et av selskapene som satser her er finske Readpeak.

Frem til nå har Readpeak satset i Finland og Sverige. Nå vil adtech-selskapet inn i Norge og har fått med seg Martin Garfalk på laget.

Han kommer fra en stilling som daglig leder i videoproduksjonsselskapet Fabella, og har også tidligere Han har vært salgsdirektør i ABC Startsiden og kommersiell direktør i Nordic Screens. Den siste tiden har han vært daglig leder og medeier i videoproduksjonsselskapet Fabella.

– Det er veldig spennende å kunne knytte de to tingene sammen, og å bygge broen mellom publisister og annonsører. Nå har vi testet oppsettet her i Norge siden før sommeren og tilbakemeldingene er helt fantastiske, sier Martin Garfalk til Kampanje.

Ifølge Kampanje skal Readpeak allerede ha fått med seg 100 publisister i den norske satsingen.

Commercial on Martech