Linda Trulsen (Foto: Møbelringen)
Nyhet

– Å styrke Møbelringens digitale tilstedeværelse har vært en fanesak for meg

Møbelringen lanserer ny nettbutikk. Sammen med møbelkjedens 70 fysiske butikker mener selskapet at de møter kundenes behov bedre enn tidligere.

Linda Trulsen, markedssjef hos Møbelringen, er stolt av å lansere Møbelringens nye nettside og nettbutikk.

– Å styrke Møbelringens digitale tilstedeværelse har vært en fanesak for meg siden jeg startet i Møbelringen. Jeg er veldig godt fornøyd med vårt nye uttrykk, brukeropplevelse og tekniske løsning, fordi det blir enklere for kundene våre å handle på nett, og ikke minst legges det til rette for at flere kan bli inspirert til å besøke våre fysiske butikker, sier Trulsen og fortsetter:

– Mange gjør research og lar seg inspirere på nett, men foretrekker å handle i fysiske butikker. Der blir de godt ivaretatt av våre dyktige fagspesialister over hele landet, som kan møbelfaget sitt og som gir god veiledning og råd. For å møte kundenes behov må vi tilby både de beste digitale og fysiske løsningene.

Det er selskapet Alpha Solutions som har stått for utviklingen av Møbelringens nye digitale løsning som er basert på Adobe Commerce og headless arkitektur.

Commercial on Martech