Max Sihvonen (Foto: QNTM)
Nyhet

Ny toppjobb innen nordisk martech – Gjenforenes samtidig med sin gamle sjef

QNTM Group ønsker å etablere som en av Europas ledende aktører innen martech og adtech forsterker ledergruppen med Max Sihvonen som ny kommersiell direktør (CCO).

Max Sihvonen har lang erfaring innen forretningsutvikling, vekststrategi og M&A, og kommer fra ledergruppen i Papirfly.

– Maxs dype ekspertise innen kommersiell strategi gjør ham til et enestående tilskudd til vårt lederteam,” sier Karl Fredrik Lund, CEO i QNTM som dermed gjenforenes med sin gamle kollega fra tiden i Papirfly.

– Vi er begeistret over å ønske Max velkommen, og for meg er det en personlig glede å få lov til å jobbe med han igjen.

Siden oppstarten i januar 2021 har det europeisk-baserte QNTM med hovekontor i Oslo raskt ekspandert og etablert seg som en betydelig aktør i martech-sektoren. Porteføljen består i dag av merkevarene Hesehus, Raptor, Ibexa, Adnami, Actito, Qualifio og SeenThis, velkjente navn for alle som jobber med ehandel og adtech.

I april styrket QNTM sin posisjon ytterligere ved å legge til nederlandske mobilmarkedsføringsspesialisten Notificare i sin portefølje. Ifølge QNTM understreker det ferske oppkjøpet selskapets ambisjon om å tilby «best-of-breed» teknologi for å hjelpe markedsførere og bedrifter over hele verden med å nå sine mål.

Commercial on Martech