Loyall blir til Loyco etter oppkjøp
For litt over åtte år siden ble Loyall etablert for å bygge lojalitet gjennom kundeinnsikt og -data. Nå bytter selskapet navn til Loyco, med mål om å bli en one-stop-shop for lojalitetsbygging innen horeca og retail.
Loyall blir til Loyco. Selskapet skriver i en pressemelding at navneendringen markerer et betydelig skritt i selskapets utvikling.
– Navneendringen markerer en tydeligere identitet og strategisk retning for Loyco. Vi har ambisiøse vekstplaner internasjonalt. Vi har allerede rullet ut våre løsninger i tre nye europeiske markeder: Tyskland, Storbritannia og Kypros. Oppkjøpet av Skylabs vil støtte oppunder den internasjonale satsingen, sier Martin Kongsvik, kommersiell direktør i Loyco i en pressemeldung
Erverver alle aksjene i Skylabs
Skylabs er et norsk teknologiselskap basert i Trondheim. Siden 2009 har de spesialisert seg på løsninger innen datainnsamling og gjestenett, der kjente bedrifter som Steen & Strøm, Adresseavisa og Dromedar Kaffebar er på kundelisten.
Loyco kjøper nå opp selskapet i sin helhet. Loyco vil nå utvide sitt tilbud ved å inkludere Skylabs’ løsninger som en valgfri tilleggsfunksjon i sin lojalitetsplattform, samtidig som begge selskapenes produkter fortsatt vil være tilgjengelige individuelt.
– Med kjøpet av Skylabs tar vi et viktig skritt for å utvide våre tjenester, sier Christian Erichsen, CEO i Loyco. Dette samarbeidet gir oss muligheten til å forbedre vår lojalitetsplattform med ytterligere funksjonalitet, og styrker vår posisjon i markedet ved å tilby en mer omfattende løsning til våre kunder.