Emre Gürsoy har allerede kunder som Varner, Amedia og Egmont – nå vil han satse i Norge
Med Amedia, Varner Gruppen og Egmont Norge på kundelisten, søker Agillic nå større innpass i det norske markedet.
Det danske selskapet Agillic etablerer seg i Norge, melder selskapet i en pressemelding.
– Norge er blant Agillics prioriterte internasjonale markeder. Et spennende og strategisk land med høy digital modenhet. Vi ser frem til å hjelpe flere norske bedrifter med å etablere varige, meningsfulle og lønnsomme relasjoner med sine kunder. Vår lokale tilstedeværelse i Norge vil føre oss nærmere våre kunder og samarbeidspartnere, og gi oss bedre fotfeste i det norske markedet, sier Emre Gürsoy som er administrerende direktør i det børsnoterte danske selskapet.
I forbindelse med den pågående satsingen i Norge, har Agillic ansatt Sturla Lang som dedikert salgsdirektør for det norske markedet. Sturla Lang kommer fra Siteimprove, der han har hatt en liknende stilling.
Agillic satser tungt på omnikanal-markedsføring, herunder epost og SMS, og er naturligvis representert i Martech24 sin store martech-oversikt med mer enn 500 nordiske selskaper. Foruten nevnte kunder som Varner-gruppen, Egmont Norge og Amedia, har selskapet allerede et godt etablert partnerskap med det norske byråer Bas Kommunikasjon.