Hyper
Smelter sammen fagmiljøene for reklame og innholdsmarkedsføring
Salgspitch:
Du kjenner oss kanskje som HyperRedink, men nå er vi ikke lenger to sammenslåtte byråer, vi har blitt ett.
Oppmerksomhet alene er ikke nok. Når det er sagt; oppmerksomhet er viktig, men det er hva vi gjør med oppmerksomheten som er nøkkelen til suksess. Vi må skape tanker som setter spor, som endrer handlingsmønstre og som fører til konvertering og salg.
For å klare dette har vi smeltet sammen fagmiljøene for reklame og innholdsmarkedsføring. Det betyr at vi tenker relevans og konvertering helt fra starten av den kreative prosessen, og at vi har med oss det konseptuelle i alle deler av kundeopplevelsen. Dette er vår måte å jobbe på, vi kaller det Hyper-metoden.
(Foto: iStock)
Info
CEO:
Henriette Leikanger
Country of origin:
Norge
Headquater:
Oslo (Norge)