Markedsplassen Cdon satser for fullt på tredjepartsselgere
Cdon fortsetter å utvikle sin markedsplass og vil etter hvert fullstendig fase ut sitt eget salg til fordel for tredjepartselgere.
Etter hvert som prisen blir stadig viktigere for forbrukere med krympende lommebøker, vil betydningen av markedsplasser øke.
Cdon har også i løpet av et år utviklet fulfillmenttjenesten fra Cdon for sine tredjepartsselgere i samarbeid med fulfillmenttjenesten Shelfless fra Bring. Hylleløse digitale varehus gir nye muligheter for selgere til å effektivisere logistikken.
I denne episoden snakker programleder Urban Lindstedt med Tobias Neumann, Marketplace Operations Manager hos Cdon og Saman Hadiani, leder for digital hos Shelfless hos Bring. Dette er et betalt samarbeid mellom podcasten Ehandelstrender og oppfyllelsestjenesten Shelfless fra Bring.
Cdons ambisjon er å utvide sitt nettverk av nordiske og ikke-nordiske handelsmenn.
Samtidig, hvis Cdon fortsetter å utvikle sin markedsplass, har den endret sin fulle filmpartner til Shelfless fra Bring.