Brandmaster sluker norsk martech-selskap
Det norske selskapet Brandmaster ansatte nylig Karl-Fredrik Lund som ny toppsjef. Nå kjøper selskapet samtlige aksjer i Tactic. Brandmaster ansatte nylig Karl-Fredrik Lund som ny sjef. Nå melder selskapet om at de kjøper samtlige aksjer i det norske martech-selskapet Tactic Real-Time Marketing AS. – Vår visjon om å gjøre multi-channel marketing enkelt, krever konstant utvikling […]
Det norske selskapet Brandmaster ansatte nylig Karl-Fredrik Lund som ny toppsjef. Nå kjøper selskapet samtlige aksjer i Tactic.
Brandmaster ansatte nylig Karl-Fredrik Lund som ny sjef. Nå melder selskapet om at de kjøper samtlige aksjer i det norske martech-selskapet Tactic Real-Time Marketing AS.
– Vår visjon om å gjøre multi-channel marketing enkelt, krever konstant utvikling i den stadig voksende martech-industrien. Det er en glede å kunne presentere dette oppkjøpet som er nok et steg i vårt møte med fremtidige krav innen markedsføringsteknologi, sier Karl Fredrik Lund, administrerende direktør i Brandmaster i en pressemelding.
Styreleder i Tactic, Jørgen Aanonsen, håper på store synergier når Tactic nå blir en del av Brandmaster.
– Brandmaster passer godt med både vår løsning og kundeportefølje. Deres posisjon og produkt-løsninger er et utmerket supplement til vår teknologi og vil gi store fordeler til våre eksisterende kunder fremover.
Tactic Real-Time Marketing AS omsatte i fjor for 6,8 millioner kroner med et driftsresultat på minus 1,54 millioner kroner. Ifølge deres pressemelding har selskapet i dag blant annet Coop, DNB, Volvat og Apollo på kundelisten.