Amesto-konsernet kjøper norske HubSpot-spesialister – døpes om til Amesto Growth
Amesto TechHouse kjøper aksjemajoriteten i Spring. Samtidig bytter byrået navn til Amesto Growth.
HubSpot-byrået Spring har blitt en betydelig aktør innen markedsføring og vekst, men også CRM, kundereiser og teknologi. Selskapet byttet nylig navn fra Techweb.
Nå står selskapet igjen overfor et navnebytte. Selskapet blir en del av Amesto-divisjonen Amesto TechHouse som er et stort nordisk techmiljø.
– Navnevalget spiller både på at vi blir en del av Amesto og skal være deres vekstmotor, samtidig som det tydeliggjør at vi går fra å være en bedrift med norsk base til å være del av et ledende nordisk konsern innen forretningsrådgivning, programvare og tjenester med sterk forankring i utvikling og anvendelse av ny teknologi, skriver CEO i Spring, Knut Pedersen i et nyhetsbrev til sine kunder og partnere.
Spring og Amesto har allerede samarbeidet på en rekke kundecaser og mener de utfyller hverandre godt, mener Pedersen.
– Sammen blir vi en fremtidsrettet vekstpartner med HubSpot CRM som vekstmotor, og grunnlaget for kundereiser i verdensklasse er dermed lagt. Vi har som ambisjon å bli markedsledende i Norden på veksttjenester med HubSpot som CRM, innen 3 år.